HOTDOC - Η δημοσιογραφία όπως πρέπει να είναι..

20% επί της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση
Ένας φόρος από αναβολή σε αναβολή


Ο φόρος 20% επί της διαφημιστικής δαπάνης στην τηλεόραση ισχύει από το 2010, αλλά δεν έχει καταβληθεί ποτέ έως τώρα. Όταν ανακοινώθηκε, την άνοιξη του 2010, είχε προκαλέσει «σεισμό» στο χώρο των ΜΜΕ, καθώς είχε εκληφθεί ως κίνηση πυγμής της τότε κυβέρνησης Παπανδρέου προς τους καναλάρχες, αν και τυπικά επρόκειτο για φόρο που εντασσόταν στο πλαίσιο των μέτρων-σοκ του πρώτου μνημονίου…


HOTDOC HOTDOC Τεύχος 74 Άρθρο από το περιοδικό HOTDOC Τεύχος 74 (A' Απρίλιος 2015)

για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο.