HOTDOC - Η δημοσιογραφία όπως πρέπει να είναι..

Αλλοιώνοντας την ταυτότητα των συλλόγων


Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο ελάχιστες παραδόσεις καταφέρνουν να συγκρατήσουν την επέλαση του μάρκετινγκ και των χορηγών. Η Ρεάλ Μαδρίτης έβγαλε το σταυρό από το σήμα που λανσάρει στις μουσουλμανικές χώρες, η Μπαρτσελόνα έχει κανονικά χορηγό στη φανέλα, ομάδες στην Αγγλία αλλάζουν σήματα και γήπεδα παίρνουν το όνομα εταιριών. Η εμπορευματοποίηση του ποδοσφαίρου έχει και τα θετικά της, σε αρκετές ωστόσο περιπτώσεις συναντά απέναντί της μια παράδοση δεκαετιών και ένα κοινό αποφασισμένο να την διατηρήσει. Τις περισσότερες φόρες, πάντως, οι «θυσίες» στο βωμό του χρήματος δεν μπορούν να αποφευχθούν…


HOTDOC HOTDOC Τεύχος 66 Άρθρο από το περιοδικό HOTDOC Τεύχος 66 (B' Δεκέμβριος 2014)

για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο.