HOTDOC - Η δημοσιογραφία όπως πρέπει να είναι..

Από το γραφικός στο επικίνδυνος ένα … υπόθετο δρόμος


Ο Άδωνις Γεωργιάδης δραστηριοποιείται στον χώρο της επιχειρηματικότητας και συγκεκριμένα σε αυτόν της πώλησης βιβλίων από τις αρχές τις δεκαετίας του ’90, όταν κληρονόμησε τις εκδόσεις Γεωργιάδη σε ηλικία μόλις 21 ετών. Στο ευρύ κοινό πάντως έγινε γνωστός αρκετά χρόνια αργότερα, στις αρχές του νέου αιώνα, όταν μέσω περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών επιδόθηκε, με επιτυχία ομολογουμένως, στην πώληση των βιβλίων των εκδόσεών του. Στο μυαλό των περισσότερων ο Άδωνις Γεωργιάδης δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένας συμπαθής πλην όμως γραφικός τηλεπωλητής, λάτρης της αρχαίας Ελλάδας, που φωνάζει για να πείσει πως το προϊόν του είναι αξιόλογο. Και αυτό θα παρέμενε αν δεν τον είχε εντοπίσει ο Γιώργος Καρατζαφέρης, ο οποίος τον έχρισε εκπρόσωπο Τύπου του νεοσύστατου τότε ΛΑΟΣ, ώσπου το 2007 εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής. Σχεδόν μια δεκαετία μετά, ο κάποτε άσημος Γεωργιάδης γίνεται υφυπουργός και αργότερα υπουργός Υγείας. Η πολιτική του καριέρα έχει πάρει την ανιούσα και ο κάποτε ασήμαντος ρόλος του είναι πλέον κομβικός για το μέλλον της Υγείας και της χώρας. Κάπως έτσι η γραφικότητα του παρελθόντος αρχίζει να γίνεται επικίνδυνη…


HOTDOC HOTDOC Τεύχος 41 Άρθρο από το περιοδικό HOTDOC Τεύχος 41 (A' Δεκέμβριος 2013)

για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο.