HOTDOC - Η δημοσιογραφία όπως πρέπει να είναι..

… περί επανεκκίνησης της οικονομίας


Αφού η αμείλικτη σαφήνεια της γερμανικής ισχύος δεν αφήνει πολλά περιθώρια στη «δημιουργική ασάφεια» να ανθίσει, καλό είναι να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να είμαστε δημιουργικοί και, επιτέλους, αποτελεσματικοί, μέσα στο ασφυκτικό πλαίσιο της πραγματικότητας. Η επικοινωνιακή ρητορική, που γίνεται μπούμερανγκ, πρέπει να εγκαταλειφθεί…


HOTDOC HOTDOC Τεύχος 72 Άρθρο από το περιοδικό HOTDOC Τεύχος 72 (A' Μάρτιος 2015)

για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο.