HOTDOC - Η δημοσιογραφία όπως πρέπει να είναι..

Το τραμ το τελευταιο μοιραίο, για την οικονομία και τους πολίτες


Στις 16 Νοεμβρίου 1953 ο τότε υπουργός Δημοσίων Έργων Κωνσταντίνος Καραμανλής σε μια συμβολική κίνηση ξήλωνε με τα χέρια του τις τελευταίες γραμμές του τραμ της Αθήνας. Θα περνούσαν περισσότερα από 50 χρόνια μέχρι οι κάτοικοι της πρωτεύουσας και των περιχώρων να έβλεπαν ξανά το μέσο που τόσο εξυπηρέτησε την πόλη τα χρόνια του μεσοπολέμου και λίγο αργότερα. Η δημιουργία του νέου τραμ αποτελούσε κατά κάποιον τρόπο υποχρέωση της ελληνικής κυβέρνησης ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν παρά την αντίθεση μιας μερίδας κόσμου, που αντιδρούσε έντονα στην εγκατάσταση του νέου μέσου στα- θερής τροχιάς, στο κόψιμο δέντρων και στην ενδεχόμενη υποβάθμιση του περιβάλλοντος. Η αλήθεια είναι πως το νέο τραμ γοήτευσε τους Αθηναίους. Ήταν πεπεισμένοι ότι θα μπορούν να απολαύσουν μια βόλτα στη λεωφόρο Ποσειδώνος δίπλα στη θάλασσα και βέβαιοι ότι το νέο μέσο θα βοηθήσει στη βελτίωση του τεράστιου κυκλοφοριακού προβλήματος της πρωτεύουσας. Δεν ήταν όμως αυτή η αλήθεια, πράγμα που θα αποδεικνυόταν από τους πρώτους κιόλας μήνες λειτουργίας του…


HOTDOC HOTDOC Τεύχος 39 Άρθρο από το περιοδικό HOTDOC Τεύχος 39 (A' Νοέμβριος 2013)

για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο.